De Kerngroep PgH2024 heeft al uw reacties via de mail, de Ontmoetingsbijeenkomsten en het Gemeenteberaad verzameld. Hartelijk dank voor al uw reacties. De kerngroep streeft ernaar om te komen tot de contouren van het advies naar de AK namens de Bethlehemkerk, zodat we deze op 12 maart na de eredienst met u kunnen delen.

Met uw reacties op 12 maart scherpt de kerngroep het advies aan om op 20 maart een definitief advies aan de wijkkerkenraad voor te leggen. Op 24 maart delen we het definitieve advies met u via de nieuwsbrief.

De AK heeft gevraagd in een brief van 28 februari om voorstel 2 uit Perspectief voor de toekomst te concretiseren, inclusief een keuze voor de gebouwen. We hebben ervoor gekozen om ons vooralsnog te concentreren op het advies vanuit de Bethlehemkerk gebaseerd op de drie voorstellen.

Namens de Kerkenraad,

Esther Gross