Opnieuw verwelkomen we NoButs, deze keer bij St Vitus onder de steigers. Al eerder speelden ze in de kerk ‘In Via Sacra’, solo kwam zanger Nico Knibbe een keer langs en komende zondag 26 maart zien en horen we alle NoButs-mannen met een programma rond ‘een goed gerucht’.
Goed gerucht, dat is ook de titel van alweer hun achtste album. Nederpop met opvallende teksten, luisterliedjes met aanstekelijke melodieën.

Deze Bij St.Vitus onder de steigers is de vierde in de reeks van vijf zondagavonden in deze veertigdagentijd. Een uur muziek en in teksten enkele gedachten in een kerk die gerenoveerd wordt. Een ongekende ruimte. Doordeweeks wordt er stevig doorgewerkt; of en hoeveel steigers er nog staan op zondag? We gaan het zien zondag.

Vanaf 19.30 uur is de inloop met koffie, om 20.00 uur klinkt de muziek.
Entree gratis, een vrijwillige bijdrage via QR is zeer welkom.

Klik hier voor eerdere concerten en overzicht.