Door de wijkkerkenraad is besloten de CHRCH-app stop te zetten. Sinds startzaterdag 2021 maken we in de Bethlehemkerk gebruik van de app. Deze dient als bundeling van nieuws uit de eigen wijkgemeente, de PgH en de landelijke kerk. Het oorspronkelijke plan was dat de CHRCH-app dé digitale ontmoetingsplek voor de gemeente zou worden. Helaas heeft het deze functie niet kunnen vervullen.

Het uitfaseren van de app start per 31 maart. Mocht u iets in de app hebben gezien dat u wilt bewaren, doe dit dan zo snel mogelijk. Nadat wij de knop om hebben gezet is de CHRCH-app niet meer toegankelijk met uw Bethlehemkerk-profiel. U dient zelf indien gewenst de app van uw apparaat te verwijderen. Voor opmerkingen en vragen kunt u contact opnemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

De Bethlehemkerk en de PgH hebben een nieuwsbrief voor actuele berichtgeving. Aanmelden kan hier (BK) en hier (PgH).