Op vrijdagavond 9 juni is de Vrije Evangelische gemeente één van de vele locaties in de wereld waar de jaarlijkse interkerkelijke gebedsavond van Stichting Open Doors wordt gehouden. Eigenlijk is het een gebedsnacht, maar wij houden het op een avond. Open Doors zet zich in voor vervolgde christenen wereldwijd en deze avond is dan ook bedoeld om te bidden voor hen die lijden vanwege hun geloof.

De inloop is vanaf 19.30 uur en van 20.00 tot 24.00 uur worden informatieve filmpjes van Open Doors vertoond over de situatie van de vervolgde kerk in diverse landen, gebedspunten genoemd en samen gebeden en gezongen. Ook zal een gastspreker iets vertellen over zijn/haar reizen naar landen die hoog op de ranglijst staan van christenvervolging. Al met al een vol programma dus!

Mocht u een deel van de avond willen komen, dan kan dat. U kunt aanschuiven en vertrekken wanneer u wilt.

Locatie: in de jeugdkelder van de Vrije Evangelische gemeente, te bereiken via de zij-ingang van het kerkgebouw aan de Taludweg 35a, Hilversum.

Contactpersoon: Laurens Heijboer, 06-38183117