Jaarthema “Rondom Jezus” digitaal

Dit jaar heeft de PgH voor het eerst een gemeenschappelijk jaarthema in alle wijkgemeenten: “Rondom Jezus”. De algemene kerkenraad heeft besloten voor dat jaarthema een speciale website en een digitale nieuwsbrief te laten ontwikkelen. Het doel is om informatie over het jaarthema vlot en breed vlot te delen, primair binnen de PgH, maar ook toegankelijk voor niet-kerkleden.

Die website moet worden gevoed met informatie over de activiteiten in de verschillende wijkgemeenten. We willen daarom een team samenstellen om informatie te vergaren en aan te dragen. Daarvoor zoeken wij nu mensen, bij voorkeur vanuit elke wijk iemand.

Help jij ons om “Rondom Jezus” ook digitaal bekendheid te geven?

Tegel Vieringen online 2Tegel Vieringen online 2nieuwszaal huren