Als gastvrij en betrokken kerkgemeente heten we u van harte welkom om onze dienst mee te vieren en te beleven. Dat kan rechtstreeks op zondagmorgen en later in de week door de dienst terug te kijken.

Aanvang:

Voorgangers:

BeMoRe in de Regenboogkerk.

10.00 uur

ds. Heleen Weimar

Motto: ‘Uit je comfortzone

• Wilt u een voorbede aanvragen? Stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. dan neemt de voorganger uw voorbede mee in de gebedsintenties.
  • Oppasdienst en kinderdienst: iedere zondag is er kinderdienst en oppasdienst
  • Tienerdienst: iedere 1ste, 2de en 4de zondag van de maand
  • Collecte deze zondag: klik hier voor de toelichting
  • Kijk rechtstreeks op zondagmorgen, klik hier
  • Viering terugkijken, klik hier

Het thema van deze BeMoRe-jongerenviering is hetzelfde als van het vastenweekend dat eraan voorafgaat: ‘Uit je comfortzone.’ Allerlei elementen van het vastenweekend, zoals het bezoek aan de kerk ‘Geloven in Spangen’ in de wijk Spangen in Rotterdam, zullen terugkomen in de dienst. We lezen over Jeremia die ook uit zijn comfortzone wordt geroepen. En natuurlijk over de intocht van Jezus in Jeruzalem. De kinderen houden een Palmpaasoptocht.

Ouderling van dienst  Gea Rozenberg
 Diaken van dienst  Michael de Jong
 Lector  ---
 Muziek  Ies Nijman, Arno Rog, Jessica Rebel, jongeren van de BeMoRe-catechesegroep

Lezingen: Jeremia 1: 4-8, Jeremia 4: 22, Jeremia 5: 1, Marcus 10: 32-34, Marcus 11, Marcus 1-10

Liederen: YFC 84, Psalm 84a: 1, 2, 4 en 5, Projectlied, Lied 843, Iona 1-48, Iona 1-40, Lied 55, Lied 821

Klik hier voor een overzicht van alle vieringen in de Stille week tot en met Pasen.