Website
Op www.bethlehemkerk.nl vindt u alle informatie over de Bethlehemkerk. Een team van vrijwilligers werkt de website wekelijks bij. Zo treft u er actuele informatie aan, preken, foto’s van wat er zoal in de gemeente gebeurt, de programma-agenda en nog veel meer.

Eindredactie: Piet Meindertsma
Systeembeheer: Ton Smeele

Nieuwsbrief
De Bethlehemkerk heeft een wekelijkse nieuwsbrief voor iedereen die actief meeleeft met de gemeente, vol verhalen, materialen en activiteiten.
De Nieuwsbrief ontvangt u na aanmelding via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. elke vrijdagochtend in uw mailbox.

Sociale media
De Bethlehemkerk heeft een eigen Facebookpagina:

Vertrouwenspersonen
Leonie Brussaard en Christiaan Boers zijn door de PgH aangesteld als vertrouwenspersonen. Zij zijn beschikbaar voor wie mogelijke misstanden binnen de Protestantse gemeente wil melden, hun verhaal kwijt wil, of een signaal bespreekbaar wil maken op een laagdrempelige manier.
Een vertrouwenspersoon is niet zelf de oplosser van het probleem, maar wel het eerste aanspreekpunt. Ook adviseert de vertrouwenspersoon over een vervolgtraject. De vertrouwenspersoon gaat vertrouwelijk om met de informatie die met haar of hem wordt gedeeld. Een vertrouwenspersoon is een persoon met een geheel onafhankelijke en neutrale positie in de kerk. Leonie Brussaard is te bereiken via dit mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en Christiaan Boers via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Het zijn emailadressen waar alleen de desbetreffende vertrouwenspersoon toegang toe heeft.