Het kerkgebouw de Bethlehemkerk bestaat 60 jaar. Dat vieren we dit hele seizoen. De start was met de langste pannenkoektafel: we trakteerden iedereen buiten op ons grote grasveld op een ijsje. Na het startweekend, waar het jaar echt geopend werd met een presentatie van ons logo en de geplande activiteiten, was er in oktober het jubileumweekend, met een feestavond en een jubileumviering op zondag. Iedere maand was er op zondag voor/na de dienst op de beamer een overzichtstentoonstelling van foto's over de afgelopen jaren.

Begin maart waren er twee avonden lang de theater voorstelling Kunst met grote K van Robbert Jan Proos. Aansluitend hebben we op zondag 3 maart op heerlijke taartjes getrakeerd na afloop van de BeMoRe-viering. De taartjes waren gebakken in het kader van Heel Hilversum Bakt: 600 jaar Hilversum en 60 jaar Bethlehemkerk.

Op zaterdag 25 mei organiseren we een Open Podium, of wel bonte avond

Het jubileum jaar sluiten we af met een Open Podium. Iedereen is van harte uitgenodigd voor deze gezellige avond. De avond bestaat uit bijdragen van de eigen gemeenteleden, zo worden er bijvoorbeeld herinneringen opgehaald met het samen zingen van (oude) kampliederen. Maar ook zijn er bijdrages van gitaarleraar Rutger en demonstraties van dansschool Marjolein (onze twee vaste huurders).

De presentatie van de avond is weer in de vertrouwde handen van Dinant Bent en Irene Muller.