De ochtendgebeden op woensdag krijgen een vervolg! Tot aan Pinksteren is er een wekelijks gebed in het Stiltecentrum van de Bethlehemkerk voor en vanuit de PgH gemeenschappen. Iedereen is van harte welkom om aan te sluiten. We komen bij elkaar om gezamenlijk te bidden, uit de Bijbel te lezen en stil te zijn. Inmiddels is de traditie ontstaan om voor wie wil na afloop koffie of thee te drinken. Online deelnemen blijft ook mogelijk.

In de Veertigdagentijd was er iedere week op woensdag een ochtendgebed. Een mooi moment midden in de week om samen tot bezinning te komen. De huidige vaste groep deelnemers is unaniem enthousiast en wil graag door. Het tijdstip van 7.00 uur blijft voor sommigen een uitdaging, maar maakt het mogelijk om toch aan te sluiten voor wie andere afspraken ’s ochtends heeft.

Het is niet alleen prettig om samen te bidden, het is voor de kerk een opdracht. De Bijbel staat vol met oproepen om het gebed gaande te houden. Juist als kerk zijn we ervoor daarin te voorzien. Bovendien bestaat de groep uit deelnemers van verschillende kerken in Hilversum. Zo werken we aan onderlinge verbondenheid. Een prachtige bijkomstigheid.

Deelnemen kan door iets voor 07.00 uur op woensdagochtend aan te sluiten in de kerk of online. Voor de Zoomlink kunt u een verzoek sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Hiernaar kunt u ook eventuele gebedsintenties* sturen.

*Let op: dit is dus niet voor de voorbede op zondagochtend

Woensdag 21 juni 2023 is de laatste gezamenlijke ochttendgebedsbijeenkomst voor dit seizoen. Zondag 25 juni is slotzondag.
Vanaf het startweekend in september start het woensdagochtend gebed weer.