Op vrijdag 6 oktober is er een feestelijke jubileumavond gepland.

Inloop vanaf 19:30 en we beginnen om 20:00 met een gevarieerde spelavond voor alle bezoekers.

De spelavond wordt heeft de opzet van het bekende TV-programma: "Ik hou van Holland", maar dan met een Bethlehemkerk sausje. Irene Muller en Dinant Bent zijn de gastgevers van de avond en peilen op ludieke wijze onze kennis. Naast het spelelement is er ook het rad van fortuin, waar (oud-)kerkrentmeesters Koos van Vliet en Peter den Uil ons gaan verleiden een gokje te wagen voor het goede doel.

De avond wordt swingend afgesloten met een silent disco. Er kan worden gedanst of meegedeind op diverse muzieksoorten terwijl een ander rustig geniet van een drankje en hapje zonder overstemd te worden door de muziek. Een bijzondere belevenis voor alle leeftijden !

Aanmelden svp
Graag krijgen we beetje gevoel bij het aantal glazen dat we moeten klaarzetten en hoeveel bitterballen er in het vet moeten. Als u spontaan komt, bent u natuurlijk welkom maar toch vragen we iedereen zich zoveel mogelijk per e-mail aan te melden. Opgeven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via de intekenlijst die op de leestafel ligt.

Op zondag 8 oktober is dan een feestelijke jubileumviering onder leiding van ds. Hillegonda Ploeger, hiervoor zijn alle oud-predikanten uitgenodigd om een bijdrage te leveren en/of aanwezig te zijn.

We blijven op zoek naar foto's en materiaal voor onze wisselende tentoonstelling, maar ook naar jullie anekdotes en verhalen, graag mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Heel Bethlehemkerk Bakt (HBB)
Ten slotte, wie willen er voor 8 oktober een taart of cake bakken voor bij de koffie/thee voor deze feestelijke dienst op zondag? Graag een mail naar:Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.