Na feestelijke jubileumweekend staat er voor het eerste weekend van maart een theater-event gepland: "Kunst Met Een grote K!"

De TheaterPro's (onder leiding van Robbert Jan Proos) heten u van harte welkom bij de onthulling van een bijzonder kunstwerk. Vanwege haar zestigjarig jubileum krijgt de Bethlehemkerk een groot schilderij aangeboden door de gemeente Hilversum. Nou ja, dat is te zeggen, de gemeente krijgt het ook cadeau, maar ze betalen er zelf aan mee. Net als de kerk trouwens. Snapt u het nog? Deze boeiende constructie is bedacht door een groep rijke mensen die er zelf geen cent aan wilden uitgeven. Sterker nog: Ze zouden er wel wat aan willen verdienen.

Op vrijdag 1 en zaterdag 2 maart 2024 is de Bethlehemkerk het toneel voor een lekker gekke interactieve theatervoorstelling. Cabaretier Robbert Jan Proos schreef het speciaal voor de Bethlehemkerk en hij bracht een groep ervaren theatermakers bij elkaar, die staan te popelen om deze heerlijke show voor u op te voeren. De speciale prijs van 19,63 Euro (het jaar waarin de kerk werd opgericht) is inclusief twee rondes hapjes en drie rondes drankjes.

Speeldata:
Vrijdag 1 maart 2024: koop hier uw kaarten [uitverkocht]
Zaterdag 2 maart 2024: koop hier uw kaarten [uitverkocht]

Tijd: We ontvangen u graag om 20:00 uur met een welkomstdrankje, de verwachte afloop is rond 22:30 uur
N.B. “Kunst met een grote K” is een mobiele voorstelling. Houd er rekening mee dat het publiek zich meerdere malen door het pand dient te verplaatsen.

Tekst en Regie: Robbert Jan Proos
Regie en Vormgeving: Arjan Terwiel