Dit jaar bestaat Hilversum 600 Jaar. Dat is een mooie aanleiding om de straat op te gaan en feest te vieren! Op zaterdag 1 juni is er daarom de Ringparade.
Versierde kinderfietsen, (bak)fietsers, ouderen-taxi’s, scootmobiels, mobiele brigades en (historische) fietsverenigingen, zeepkisten, enzovoort: allemaal rollen ze over de ring van Hilversum! Verschillende ondernemers en belangenorganisaties kunnen met de Ringparade uitdragen wat zij belangrijk vinden rond het thema mobiliteit.

Ook wij als Groene Kerken doen graag mee. Vanuit ons geloof en verlangen naar een betere wereld ondersteunen we graag het samen fietsen.

Fiets jij met ons mee? We nodigen graag alle kinderen en hun ouders, grootouders en verzorgers uit om mee te fietsen en natuurlijk iedereen die zin heeft in een gezellig fietstocht.

We verzamelen om 17:00u bij de St Vitus op ’t Melkpad. Handig is om thuis alvast een groen t-shirt aan te trekken, zodat we als groep herkenbaar zijn.
Samen versieren we onze fietsen met onder andere klimop! Ook wordt er gezorgd voor een broodje en iets lekker, ter versterking.
Rond 19:00u zullen we vanaf het Marktplein in een bonte stoet gaan fietsen.
Om 20:00u zijn we klaar.

Heb je interesse, wil je je aanmelden of heb je vragen? Stuur dan een berichtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Let op: Meefietsen is op eigen verantwoordelijkheid.

Graag tot 1 juni!
Groene Kerken Hilversum