Lieve kinderen, tieners en (groot)ouders,

Vrijdag begint dan eindelijk ook voor onze regio de zomervakantie. Dat betekent even lekker geen school en verplichtingen. Misschien gaan jullie ook nog wel op vakantie!

Ook in de kerk wordt het allemaal iets rustiger.
Op zondag 21 juli, 28 juli, 4 aug, 11 aug, 18 aug, 25 aug en 1 sept is er geen kinderdienst in de Bethlehemkerk, Morgenster en Regenboogkerk. Ook de oppasdienst en tienerdienst ligt dan even stil.

Op zondag 8 september beginnen we weer, op onze bruisende Startzondag in de Bethlehemkerk om 10:00u, waar speciaal voor de kinderen en tieners een speurtocht tijdens de dienst wordt georganiseerd! Het wordt een feestelijke dienst, waarin de voormalige gemeente van de Bethlehemkerk, de Morgenster, de Regenboogkerk, de Gereformeerde Kerk Loosdrecht, de Graankorrel uit ‘s- Graveland en leden uit de Diependaalse kerk samen komen onder één dak als één gemeente. En jullie als kinderen en tieners mogen daar als stralend middelpunt natuurlijk niet ontbreken!

In alle drie de kerken zijn jullie uiteraard wél welkom deze zomervakantie, ook al is er geen oppas, kinderdienst en tienerdienst. Er staat in alle drie de kerken een tafel klaar met puzzels en tekeningen en ander materiaal waarmee jullie je tijdens de dienst kunnen vermaken. Ook zal er in sommige diensten of zomerse activiteiten aandacht zijn voor kinderen en jongeren, hou daarvoor de nieuwsbrief in de gaten.

Vanaf september hebben we voor jullie een leuk en afwisselend kinderwerk en tienerwerkprogramma voorbereid in en om de kerk. Denk aan de Kliederkerk, en aan de tienercatechese. Hierover kun je binnenkort meer lezen in onder andere de nieuwsbrief.

Zomers groetjes,
van ds Aster Abrahamsen, jeugdwerker Peter van Wesel
en alle oppas, kinderdienst en tienerdienstleiding