Net als vorig jaar houdt de Regenboogkerk in november tussen Allerheiligen, Allerzielen en Voleindingszondag avondgebeden waarin we ‘gedenken te sterven’ en onze doden gedenken.

Het eerst volgende avondgebed is op woensdag 15 november om 19u30 in de Regenboogkerk. In de vesper van deze avond klinken teksten uit de Requiemmis van Fauré en Ein Deutsches Requiem van Brahms, deels gesproken en deels gezongen door kamerkoor Akkoord. Voorganger is dominee Heleen Weimar met als thema Rust en vrede. De vesper is ook online mee te vieren via: Kijk mee – De Regenboogkerk Hilversum.

Bid je mee in de Bethlehemkerk:

Iedere woensdagochtend is er om 7 uur een ochtendgebed in het Stilte Centrum van de Bethlehemkerk. Samen met gemeenteleden uit de gehele breedte van de protestantse gemeente komen mensen wekelijks samen om te bidden.

Ga je mee:
Iedereen is op woensdagochtend om 7:00 welkom in het Stilte Centrum van de Bethlehemkerk. Aanmelden of opgeven is niet nodig. Na afloop is er gelegenheid om samen kop thee of koffie te drinken, of direct door te gaan naar je werk of andere verplichtingen.

Deelnemen kan door iets voor 07.00 uur op woensdagochtend aan te sluiten in de kerk. U kunt ook eventuele gebedsintenties* sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., dan worden uw intenties meegenomen in onze gebeden.

*Let op: dit is dus niet voor de voorbede op zondagochtend