Beeldend kunstenaar Jan Olivier van Hunnik exposeert in de Bethlehemkerk. Hij schildert veelal realistisch, soms abstract. De composities zijn divers. Zijn kleurgebruik gevarieerd.

Hij schrijft hier zelf over: Aangezien ik met veel plezier de komende drie maanden in de hal van de Bethlehemkerk mag exposeren wil ik mijzelf aan u voorstellen.
Welnu; Ik ben Jan olivier van Hunnik, beeldend kunstenaar. Van jongs af aan wilde ik illustrator en kunstenaar worden.
Ik besloot naar de kunstacademie te gaan om mijzelf in diverse disciplines te bekwamen.

De eerste twee jaar van mijn opleiding heb ik gevolgd aan de christelijke academie voor beeldende kunsten in Kampen  (CABK).
Daarna ben ik verhuisd naar Utrecht om mijn opleiding te voltooien aan de kunstacademie aldaar (HKU).
Tussentijds heb ik stage gelopen in Italië waar  ik veel inspiratie heb opgedaan voor mijn schilderijen en tekeningen.

Ik schilder vooral realistisch en soms abstract, waarbij ik vooral let op compositie en gevarieerd kleurgebruik.
U kunt mijn schilderijen bekijken vanaf begin juni tot en met eind augustus.

Jan Olivier van Hunnik.

Nieuwsgierig? Van Hunnik exposeert tot september in de Bethlehemkerk, Loosdrechtseweg 263 in Hilversum.

Wilt u ook exposeren in de Bethlehemkerk neem dan contact op met Annette van Vliet, 06 38357758.

Op dinsdagmiddag is de kerk open van 14.00 tot 16.30 uur en iedere donderdagochtend is de kerk open van 10.00 tot 12.00 uur