Langste pannenkoekentafel zaterdag 6 juli! Houd je van pannenkoeken? Heb je zin in een gezellige middag met live muziek? Vind je het leuk om buurtbewoners uit 1215 te ontmoeten? 6 juli is het zover: de langste pannenkoekentafel, het jaarlijkse evenement in postcodegebied 1215! We zetten de tafels en stoelen klaar in de Sweerslaan tussen de speeltuin De Zoutkeet en de kerk Het Kompas. De organisatie is in handen van netwerk 1215, waarin onder andere deelnemen: De Bethlehemkerk, buurtinitiatief Heikracht, Versa Welzijn, Het Kompas, De Zoutkeet, de van Hasseltschool, Amaris en de gemeente Hilversum. De voorbereidingen zijn in volle gang met een zeskamp voor de kinderen en live Jazz muziek door Marcel, Frank & Arjette. Neem je eigen stapel pannenkoeken mee of schuif lekker aan en kom smullen! Voor jong en oud!

Wanneer? Zaterdag 6 juli 15.00 - 18.00 uur. Waar? Sweerslaan Hilversum bij de Zoutkeet. Kosten? Toegang gratis. Meer informatie? Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wat: Langste Pannenkoekentafel
Wanneer: zaterdag 6 juli 2024
Tijd: van 15.00 uur tot 18.00 uur.
Waar: Zoutkeet

Hartelijk dank en groet