Met de zomervakanties nog voor de boeg, maken we al plannen voor het nieuwe seizoen van Bemore+, dat begint met het 'Startweekend' van vrijdag 6 t/m zondag 8 september.

• Op vrijdag 6 september zullen Regenboogkerk,
    De Morgenster en Bethlehemkerk ieder nog een keer een eigen activiteit organiseren en daarmee afscheid nemen van hun kerkgebouw en gemeenteleven zoals dat de afgelopen jaren was.
  • Zaterdag 7 september is de start van iets nieuws. Thema van het startweekend is dan ook: Als Nieuw!. Op de middag organiseren we een gezellige high tea voor alle gemeenteleden. Een middag voor jong en oud: er is een markt waarin de werkgroepen hun activiteiten voor het komend jaar presenteren en er zijn leuke sport-, spel- en muziekactiviteiten. Ook is er ruimte voor creativiteit om samen een kunstwerk te maken, een kunstwerk dat ons verbindt en het nieuwe begin symboliseert.
  • Zondag 8 september is er de Startzondag. Op deze zondag wordt het jaarthema 'Als nieuw! Leven in het licht van Gods Koninkrijk’ geïntroduceerd en het kunstwerk dat is zaterdag gemaakt tentoongesteld. In onze nieuwe thuiskerk zullen de Bemore+ predikanten gezamenlijk voorgaan in een feestelijke eredienst. Op de middag is de ijschallenge van onze jongeren.
    Meer details over de drie dagen volgen nog.

Oproep: wie wil een bijdrage leveren aan de high tea? We zoeken hartige broodjes en hapjes en natuurlijk zoete cakejes en taartjes. We hopen op bijdragen van zoveel mogelijk gemeenteleden. Bakt u mee?

Hartelijke groet van Corné, Gea, Liesbeth, Marlies, Piet en Wilma