Met het samengaan van Bethlehemkerk, De Morgenster, Regenboogkerk en De Graankorrel en de komst van leden van de Diependaalse kerk is het logisch dat er ook een nieuwe naam en website voor onze geloofsgemeenschap komt.

De keuze voor een naam heeft helaas in april vertraging opgelopen. In de tussentijd was al wel begonnen om de nieuwsbrieven van Bethlehemkerk, De Morgenster en Regenboogkerk te integreren tot een Bemore+ Nieuwsbrief. Deze is in de eerste week van juni voor het eerst verschenen.

Daarnaast is er ook één website noodzakelijk om vanuit de nieuwsbrief naar artikelen door te klikken, vieringen te publiceren, meer achtergrondinformatie over collectes te geven en gemakkelijk activiteiten terug te vinden.

Ook is begonnen met het selecteren van een partij om de nieuwe website voor Bemore+ te bouwen en wordt deze momenteel getest door leden van de communicatie werkgroep. De planning is dat de website eind augustus vrijgegeven wordt, zodat we actuele informatie over het startweekend van 6-7-8 september tijdig met iedereen kunnen delen.

Een zomerse groet van de werkgroep communicatie.
Annechien, Arturo, Henk, Jan, Klaas, Lily, Mannes, Sari en Piet
www.bemoreplus.nl