De Bethlehemkerk heeft diverse ruimtes, die voor allerlei activiteiten kunnen worden gehuurd.
Naast de grote kerkzaal zijn er ook zeven kleinere zalen in ons kerkgebouw.

De ruimtes zijn te gebruiken voor bijeenkomsten van allerlei aard: school(kerst)diensten, vergaderingen, cursussen, jubilea, recepties, etc.

Tarieven verhuur en buffet
Gebruiksplan & Corona protocol

U wilt met uw organisatie, vereniging of club vergaderen en u weet niet waar?
In de Bethlehemkerk bent u van harte welkom!
Onze kerk bevindt zich aan de Ring Zuid van Hilversum.
Voor koffie/thee, frisdrank wordt gezorgd. Geluidsinstallatie, piano, beamer, kopieerapparaat, etc., alles is aanwezig.
Wij ontvangen u graag van maandag t/m zaterdag van 8.30-22.30 uur in de Bethlehemkerk.

Indien gewenst kan er voor een lunch gezorgd worden.

Ook is er in onze kerk een defibrillator aanwezig.

Van huurders wordt respect gevraagd voor de kerkelijke functie van het gebouw en de kerkelijke identiteit van de wijkgemeente.
De verhuurcoördinator/koster beoordeelt bij elke aanvraag voor huur of hiervan naar zijn/haar oordeel sprake zal zijn.

Onze locatie heeft ruime gratis parkeergelegenheid. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over hoge parkeerkosten voor uw gasten.

Voor informatie over beschikbaarheid, huurprijzen en andere vragen over huur kunt u contact opnemen met kerkrentmeester Frank Beukers of koster Edwin Zwart: via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Of bel 06-388 24 616 (op de zondagochtend 035 - 624 60 45).

In de Bethlehemkerk kunnen trouwdiensten en uitvaartdiensten worden gehouden. Daar kunnen gemeenteleden gebruik van maken, maar ook als je niet betrokken bent bij de Bethlehemkerk of een andere kerk, is het mogelijk om gebruik te maken van ons kerkgebouw.
In overleg kunnen ook afspraken gemaakt worden over medewerking van onze predikant en organist.

Geplande kerkelijke activiteiten, zowel kerkdiensten op de zondagen en hoogtijdagen alsook rouw- en trouwdiensten, krijgen voorrang boven commerciële verhuur.