Emmaus Paulus Parochie
Met veel plezier waren wij op tijd aanwezig om de ruimte gezellig te maken. Rond 10.00 uur zaten we klaar met een heerlijk kopje koffie/thee en lekkers. De paaskaars had en mooie plek in onze  ruimte. Ook was het mogelijk om een kaarsje te branden. Rond 10.45 uur kwam de 1e bezoeker waarna nog snel 3 bezoekers volgden. Het was fijn om met elkaar te praten over alle daagse dingen. Om 12.00 uur gestopt en de mensen een lichtje meegegeven. Dit werd dankbaar ontvangen.  Kortom wij zijn blij met de toeloop en zien uit naar de volgende bijeenkomst op 15 december.

Diependaalse kerk
Het was een leuke ochtend. Gezellig in de achterzaal vande kerk gezeten. Met een groepje van gemeenteleden en andere gasten. We hebben 5 personen mogen ontvangen. Leuk dat we een cadeautje konden meegeven aan het eind! De ontvangst en de overdracht van de banner ging perfect. Op de foto staat de banner aan de voorkant naast de kerk, later hebben we hem aan de weg gezet.

Gereformeerde kerk Nieuw Loosdrecht
Rond 19.00 uur waren we in de kerk aanwezig. Het was al lekker warm in de kerk. Eerst maar eens de banner opgezet. Helaas is daar geen filmpje van. Een eerste poging strandde, toen maar eens gekeken naar de foto in Woord en Weg. Daarna lukte het prima, gelijk maar een paar bakstenen ter verzwaring aangebracht. Vervolgens de kerkzaal gezellig gemaakt: kerstkleedjes op tafel, kaarsjes aan. De koffie was nog maar nauwelijks klaar of de eerste bezoekster (uit de Bethlehemkerk) was er al. Na een poosje kwam er nog iemand van onze kerk bij. Het werd een gezellig samenzijn waarin vele zaken onderwerp van gesprek waren. Na afloop gingen de bezoekers met een lichtje naar huis, dat we in deze tijd wel nodig hebben. En de vaat was snel gedaan. Een mooie avond en we zien uit naar de volgende keer.