Morgenster
In tegenstelling tot vorige week zaterdag – toen scheen de zon - moesten onze gasten vanmorgen in miezerig en mistig weer naar de Morgenster komen om de deur binnen te gaan voor de LAK.

Maar gelukkig scheen het licht in de Morgenster, om de gasten binnen te verwelkomen.

We hebben 14 gasten ontvangen, waarna aan diverse tafels goede gesprekken ontstonden.

Er was reden voor iets extra’s bij de koffie – taart, cake en koek - vanwege het 20 jarig bestaan van onze kerk, dat dit weekend groots gevierd zou worden, maar nu - door corona, helaas op kleinere schaal zal plaatsvinden in de viering zondag.

Fijn dat onze gasten mee mochten genieten van de lichtstraal, die duidelijk aanwezig was tijdens ons samenzijn.

Regenboogkerk
Zaterdagochtend 12 december hadden wij een gezellige bijeenkomst. In totaal mochten wij 13 personen begroeten, waarvan twee gasten, die gisteren ook aanwezig waren. Jurjen Zeilstra vertelde een vrolijk Kerstverhaal.

Grote Kerk
14.30 uur. De banner staat buiten, de koffie en thee klaar en de zaal is gezellig aangekleed. We zijn er weer klaar voor om voor de tweede keer onze deuren te openen.

Om 16.30 uur zwaaien we de laatste gasten uit en hebben we in totaal 7 gasten ontvangen. Een mix van buurtgenoten, leden van andere kerkelijke gemeenten en eigen gemeenteleden. We kijken terug op een mooie middag waarin je merkt dat corona veel onderwerp van gesprek is, maar tegelijkertijd ook de dankbaarheid wordt ervaren dat dit soort ontmoetingen nog mogelijk zijn!