Gereformeerde Kerk Loosdrecht

Om twee minuten voor tien openden we de deur van onze kerk en plaatsten de banner. Meteen kwamen al de eerste twee bezoekers. Gelukkig was de koffie al klaar.

In de loop van de ochtend verwelkomden we bijna twintig bezoekers. Veel bekenden uit Loosdrecht en leden van de Bethlehemkerk. En zo was er weer een mooie gelegenheid om nader met elkaar kennis te maken. We zien terug op een geslaagde morgen.

Grand Café Nieuw Zuid

Vandaag hadden we heerlijke kerststol voor bij de koffie, maar het bleef stil met bezoekers van de levend advent om iets voor vieren kwam een mevrouw zij was er woensdag ook en vond het erg gezellig maar omdat er niemand anders was is ze naar huis gegaan en komt ze woensdag weer langs, komt u dan ook?

Volgende week woensdagochtend 15 december opent het Grand Café weer deuren voor de Levende Adventskalender.