Als gastvrij en betrokken kerkgemeente heten we u van harte welkom om onze dienst mee te vieren en te beleven. Dat kan rechtstreeks op zondagmorgen en later in de week door de dienst terug te kijken.

Aanvang:

Voorganger:

Zondag 5 november vieren wij de eredienst in de Morgenster, samen met de wijkgemeenten Morgenster en Regenboogkerk.

Viering 10.00 uur

ds. Erik van Halsema

Motto: 'De weg van geloof: een moeilijke weg?

• Wilt u een voorbede aanvragen? Stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. dan neemt de voorganger uw voorbede mee in de gebedsintenties.
  • Oppasdienst: deze zondag is er oppasdienst
  • Kinderdienst: klik hier voor materiaal en toelichting
  • Collecte deze zondag: klik hier voor de toelichting
  • Kijk rechtstreeks op zondagmorgen, klik hier
  • Viering terugkijken, klik hier
  • Na de dienst is er gelegenheid tot koffiedrinken (thee of limonade ook verkrijgbaar) en ontmoeting in de kerkzaal.

In de serie ‘reisgenoten’ zijn we toegekomen aan de profeten Elia en Elisa. De meester geeft zijn kracht door aan zijn leerling. Driemaal verzoekt Elia aan Elisa om achter te blijven maar Elisa doet dat niet: hij blijft bij Elia en wordt er zo getuige van hoe Elia wordt weggenomen. Is het herhaalde verzoek van Elia een soort test? In deze gemeen­schappelijke dienst van Bethlehemkerk, Morgenster en Regenboogkerk gaan we de etappes van de tocht van Elia en Elisa lezen als een beeld voor de geloofsweg die wij allemaal kunnen gaan. Hoe moeilijk is die weg en hoe worden wij geholpen?

Ouderling van dienst  Hannie Verkerk
 Diaken van dienst  Evelien van Toor
 Lector  Hannie Verkerk
 Organist  Klaas de Haan