1e collecte is voor het 40-dagen project van Kerk in Actie voor de kinderen in Rwanda

Leerzame stripverhalen voor kinderen in Rwanda

In Rwanda zijn weinig kinderboeken. Drie Rwandese predikanten maken leerzame stripverhalen voor kinderen, die ze via scholen en kerken verspreiden. De stripverhalen gaan over bijbelverhalen maar ook over allerlei thema's zoals gezondheid, voeding, christelijke normen en waarden. Steeds geschreven vanuit het oogpunt van kinderen. Kinderen gaan beter lezen, maar leren ook goed en kwaad, recht en onrecht onderscheiden. Belangrijk in een land waar men nooit meer een genocide wil meemaken. Ieder jaar wil men 3000 nieuwe boeken verspreiden, waaronder steeds twee boeken over nieuwe onderwerpen.

Via het programma Zending van Kerk in Actie steun je de verspreiding van leerzame stripboeken onder Rwandese kinderen. Geef in de collecte of maak je bijdrage over op NL 89 ABNA 0457 457 457 t.n.v. Kerk in Actie o.v.v. Zending Rwanda.

Hartelijk dank voor je gift.

Help verspreiding van leerzame stripboeken onder Rwandese kinderen. Doet u mee? Geef aan de collecte of maak uw bijdrage over op NL04 RABO 0373 7117 86 t.n.v. Diaconie Protestantse gemeente Hilversum onder vermelding van 40-dagen project KIA Rwanda. Hartelijk dank voor uw gift!

De 2e collecte is bestemd voor de Protestantse Gemeente Hilversum (PGH)
PGH houdt onze wijkgemeentes in stand. U steunt onze Kerk met een gift aan deze collecte. Maak uw bijdrage over naar:

NL45RABO0373722591 PGH inz. betalingen o.v.v. PGH

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.