Vandaag waren wij aan de beurt om onze deur open te zetten voor de levende adventskalender. Het is even na half drie als de eerste bezoekers zich aandienen. Het is een gezellig samenzijn in onze woonkamer met uiteindelijk 9 man.

Onder het genot van een kop koffie of thee worden verhalen gedeeld uit Loosdrecht en Hilversum. De kerkdiensten vanuit de Bethlehemkerk worden door een aantal van ons gevolgd via de livestream en dat gaat heel goed. De preek van ds. den Oude van afgelopen week werd door allen zeer hoog gewaardeerd, zowel in de kerk als via het meekijken op afstand.

De tijd is omgevlogen en iedereen moet in het donker op de fiets naar huis als we de vlag van de Levende Adventskalender strijken en de afwas naar de keuken brengen.

Hartelijke groet van Olaf en Christa Streutker