Bethlehemkerk.
We waren om 9.30 uur in de kerk.
Samen met Edwin de tafels klaar gezet, kaarsjes er op, een mini groen dennentakje erbij ,erg gezellig. De paaskaars aan en in de keuken  verschillende waxine lichtjes aangestoken en de banners naar buiten. Het was somber regenachtig weer . Zou er wel iemand komen??? Ja hoor om 10.30 uur kwam de eerste gast binnen, gelukkig.

We mochten 14 gasten welkom heten die gezellig met elkaar in gesprek waren. We hoefden geen gesprek op gang te houden.

Bij het weg gaan werd het kaarslichtje blij ontvangen.

We kijken terug op een geslaagde ochtend.

De Kleine Lelie
Vlak voordat we gingen starten met de levende adventskalender waren er een aantal vrijwilligers actief om het wijkcentrum te versieren. De komende dagen wordt de Lelie steeds meer omgetoverd met lichtjes, kerstbomen en andere gezelligheid.

Om 14:30 opende we onze deuren. Heel langzaam druppelde er wat mensen binnen, maar helaas geen 'nieuwe' bezoekers. Desondanks was het erg gezellig en was de sfeer goed. De lichtjes waren gedimd en de gesprekken werden gevoerd. Gastvrouwen Annette en Rosa maakte het in ieder geval erg gezellig. De bezoekers waren ook blij met het lichtje (kadootje) en ik heb ze de lijst meegegeven van de overige locaties komende dagen om ook langs te gaan.

Het was een gezellige middag!

De Geus
Hierbij de terugkoppeling van vanavond. Er is 1 bezoeker geweest. Wel hebben we ook de mensen die in De Geus gegeten hebben, een kaarsje meegegeven en een aantal van hen willen ook graag aanhaken bij de lunch en meer info ontvangen, zie formulieren in bijlage.

We vonden het een leuk initiatief!