Expositie van Daphne Bremer in de Bethlehemkerk aan de Loosdrechtseweg 263 Hilversum van 4 maart t/m 4 mei 2023.  Daphne maakt schilderijen over diverse culturen, portretten, natuur en maakt ook keramieken beelden.

Graag stel ik mij voor : Mijn naam is Daphne Bremer en mijn passie is het schilderen over diverse culturen, portretten, natuur en dieren. Mijn techniek is acrylverf, aquarel, olieverf, pastel, gemengde techniek, kortom zeer divers.

Tevens maak ik keramieken beelden en mocht ik ook op deze mooie locatie hiermee exposeren in de vitrinekast.

Ik heb de kunst afgekeken van mijn vader die prachtig kon schilderen met olieverf.

Mijn website is www.art-daphne.nl
voor info: mob.0622542804

Wilt u ook exposeren in de Bethlehemkerk neem dan contact op met Annette van Vliet, 06 38357758.

Iedere donderdagochtend is de kerk open van 10.00 tot 12.00 uur