In een filmpje roepen jeugd- en jongerenwerkers PgH-leden op om 15 maart mee te doen aan een interactieve bijeenkomst in de Grote Kerk. Dit onder de titel: ‘PgH2024: Droom jij met ons mee? – Blik op de toekomst, vanuit de jongere generaties‘.

Zij organiseren op woensdag 15 maart in de Grote Kerk een avond om samen te dromen over de gezamenlijke toekomst van onze kerken, met het oog op PgH2024. Zij nodigen allen uit die zich betrokken voelen op het jeugd en jongerenwerk: de jongeren zelf, (groot)ouders, jeugdwerkers, betrokken gemeenteleden. Kaj ten Voorde zal vanuit zijn eigen praktijk als LEGO SERIOUS PLAY-facilitator de avond begeleiden met een creatieve methode.

Woensdag 15 maart, Grote Kerk, 19u00 inloop, 19u30 aanvang. Klik hier om onderstaande flyer om te verspreiden. Klik hier voor het filmpje.