Op 31 maart om 18u00 start het Vastenweekend voor jongeren van de Bethlehemkerk, Morgenster en Regenboogkerk. 24 uur lang wordt er niet gegeten, geld ingezameld en is er een inhoudelijk programma. De jongeren komen bij elkaar in de Regenboogkerk.

De jongeren laten zich sponsoren voor stichting Present. Zij brengen geld bijeen voor kinderen die geen verjaardagsfeestje kunnen vieren omdat hun ouders daarvoor het geld niet hebben.

Meedoen?
Met een gezamenlijke maaltijd op 1 april wordt het vastenweekend afgesloten. De organisatie is nog op zoek naar vrijwilligers die helpen koken.

Voor aanmelding voor het weekend of om te helpen koken met je bij de jeugdouderling van de Bethlehemkerk: Corné van Zandwijk.

Sponsor de tieners
Wie de tieners (en leiding) wil sponsoren, voor het bijzondere doel van het vastenweekend, klik hier.