En dat gaan we vieren!. Een voorbereidingsgroep is druk bezig met het verzinnen van allerlei activiteiten.

Voor één activiteit hebben we u nodig, of eigenlijk uw (oude) foto’s. Regelmatig zullen we na de dienst op de beamer foto’s laten zien. Dat mag van alles zijn: jeugdwerk, trouwfoto’s, speciale diensten,  de verbouwing van de kerk of misschien wel van de bouw enz. enz. Wilt u bij deze foto’s de gebeurtenis en zo mogelijk een (ongeveer) datum vermelden?  Wilt u uw mooiste en beste foto’s uitzoeken en mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ? Als u mooie analoge foto’s heeft, maar deze niet zelf kan scannen, neem dan contact met mij op. We zoeken dan een oplossing.

Met vriendelijke groeten,

Namens de voorbereidingsgroep,