Ruim 50 kinderen met ouders of met opa’s en oma’s deden afgelopen vrijdag in Bethlehemkerk mee aan de Kliederkerk. Het team van de Kliederkerk was ‘blij verrast met de opkomst.’ Het betekende wel dat het team nog flink aan de gang moest met het aanvullen van de materialen. ‘Maar dat was het zo waard. Wat waren ze lief en gezellig! En wat deden ze leuk mee! Het was feest’, aldus het team.

‘Te beginnen met het paaseieren-kennismakingsspel, de prachtige viering met het verhaal van de Emmaüsgangers, het meedansen met de liedjes, het meedenken waarover we gingen bidden, wat waren ze blij met de uitgereikte kettinkjes met een schelp, als teken van hoop.’

Stoel voor de gast versieren

‘En daarna het knutselen met mozaïek, het bestek en de stoel voor de gast aan tafel versieren, bellen in bellen blazen, de hindernisbaan lopen, kunst kijken en het geweldige blote-voetenpad lopen. Terwijl de tafels werden opgeruimd, waren de kinderen buiten druk bezig met touwtrekken. En als laatste konden we heerlijk genieten van de vele pannenkoeken. Dank aan alle pannenkoekenbakkers! Dank ook voor de spontaan ontvangen bijdragen! Dank voor alle hulp op welke manier dan ook! Wij zullen nog lang nagenieten’, aldus het Kliederkerkteam.

Meer informatie? Of op de hoogte blijven? Stuur mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..