Op vrijdag 29 september is het zover: de eerste avond van dit seizoen van ‘Midden in het Leven’ in de Bethlehemkerk.

Aan het begin van het nieuwe seizoen gaan wij ook weer van start. Jullie zijn van harte welkom op vrijdag 29 september a.s.

Start om 18.45 uur met een gezamelijke maaltijd, aangezien iedereen daaraan bijdraagt is het iedere keer een verrassende en heerlijke maaltijd.

Mocht je niet mee kunnen eten, maar wel aan het programma mee willen doen dan ben je om 20.00 uur van harte welkom.

Het thema is: terugblik en vooruitkijken

We sluiten af met een drankje en hapje.

We vinden het fijn om iedereen weer te ontmoeten en verheugen ons om weer uit diverse kerken samen te zijn en natuurlijk om nieuwe mensen te mogen verwelkomen ( eind 30er- eind 60er)

Opgeven voor deze avond kan via het mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., graag voor woensdag 27 september a.s.

Wil je daarbij aangeven wat jouw bijdrage is voor de maaltijd en/of borrel?

Tot 29 september a.s.

Ineke, Anita en Annelene