Hoe erg is het met de klimaatverandering? Is er iets van klimaatverandering te merken in Hilversum? Wat kan de gemeente, wat kunnen de kerken en wat kunnen burgers doen om klimaatverandering tegen te gaan of om er beter mee om te gaan?

Over dit soort vragen komt weerman en klimaatdeskundige Reinier van den Berg (bekend van RTL4), met ons praten.

Op uitnodiging van De Groene Kerken Hilversum, geeft hij op 8 maart een lezing in de Bethlehemkerk Inloop vanaf 19:30, aanvang 20:00u.

Reinier van den Berg houdt een confronterende en inspirerende lezing over klimaat en duurzaamheid, en gaat daarbij ook in op de lokale situatie in 't Gooi. Hilversum100, een platform van duurzame doeners, vertelt over lokale duurzame initiatieven in Hilversum. Er is ook een markt van deze organisaties vooraf en na afloop te bezoeken.

Burgemeester Gerhard van den Top zal ook een deel van de avond aanwezig zijn, hij draagt de initiatievn die op het gebied van duurzaamheid worden genomen in Hilversum een warm hart toe.

Ds. Aster Abrahamsen

Sinds 2018 is de Bethlehemkerk een groene kerk. Dat betekent dat de Bethlehemkerk zich blijvend inspant voor een groenere en betere wereld.

Wilt u meer weten, stuur dan een bericht naar ds. Aster Abrahamsen of naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.