Misschien heeft u de mooi versierde dozen gezien. Afgelopen zondag heeft ds. Oane Reitsma ze laten zien in de Bethlehemkerk. En nu is het aan u. Verzin een nieuwe naam voor de nieuwe geloofsgemeenschap van de Bethlehemkerk, De Morgenster en de Regenboogkerk.

De stuurgroep zoekt naar een eigentijdse naam die aansluit bij de visie en missie. Dus als we een open gemeenschap willen zijn, verwijst de naam daar naar, zoals een ‘open deur’.

Wilt u zich laten inspireren door de visie en missie? Komende zondag wordt u bijgepraat. Lees hierover het nieuwsbericht [https://www.pknhilversum.nl/laat-uw-stem-horen-2].

Praktisch

Aan een prijsvraag hangt natuurlijk een mooie prijs. De winnaar krijgt een dinerbon voor twee personen. Schrijf de nieuwe naam op een briefje, zet daarbij uw naam, telefoonnummer en/of e-mailadres. Tot 24 maart kunt u een briefje in de doos stoppen. De stuurgroep kiest uit alle inzendingen de nieuwe naam.

Er staan dozen in de Bethlehemkerk, De Morgenster, Regenboogkerk en Graankorrel in ‘s-Graveland.