Het kerkgebouw de Bethlehemkerk bestaat 60 jaar. Dat vierden we dit hele seizoen. De start was met de langste pannenkoektafel: we trakteerden iedereen op een ijsje. Na het startweekend, waar het jaar echt geopend werd met een presentatie van ons logo en de geplande activiteiten, was er in oktober het jubileumweekend, met een feestavond en jubileumviering. Iedere maand was er op zondag op de beamer een overzichtstentoonstelling van foto's over de afgelopen jaren. In maart was er de tentoonstelling in de expositiekast en het feestelijke theatervoorstelling Kunst met grote K in het 600 jaar Hilversum weekend. Ook heel BeMoRe werd getrakteerd op taart!

Op zaterdag 25 mei organiseren we een Open Podium, of wel bonteavond.

Iedereen is van harte uitgenodigd om een bijdrage te komen leveren. Dus welkom op het Open Podium in de Bethlehemkerk. Heeft u een lied dat u wil zingen, muziekstuk dat je wil uitvoeren, een gedicht om voor te dragen of een leuke sketch? Alle bijdragen zijn welkom. De presentatie van de avond is weer in de vertrouwde handen van Dinant Bent en Irene Muller.

Aanmelden graag voor 18 mei 2024, door mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.