Nu de gezamenlijke kerkenraad voor BeMoRe van start is gegaan, is de logische volgende stap dat we ook met één gezamenlijke nieuwsbrief komen.

Vanaf begin juni zal één nieuwsbrief de huidige drie nieuwsbrieven gaan vervangen. De huidige nieuwsbrieven van Bethlehemkerk, De Morgenster en Regenboogkerk zullen dan stoppen met verschijnen. Als lezer van één van de drie nieuwsbrieven heeft u automatisch een abonnement op de nieuwe nieuwsbrief, u hoeft hiervoor niks te doen. Wilt u niet mee over? Beëindig dan uw lopende abonnement voor 1 juni.

Kent u gemeenteleden zonder digitaal abonnement op één van de huidige nieuwsbrieven, maar die straks graag de nieuwe digitale nieuwsbrief willen ontvangen? Zij kunnen zich eenvoudig abonneren, door nu vast een abonnement te nemen op één van de drie huidige nieuwsbrieven.

PS Er zijn mensen die aangewezen zijn op een papieren versie van de nieuwsbrief. De verschillende wijkgemeenten maken een inventarisatie en dragen er zorg voor dat zij een papieren versie ontvangen.

Voor meer informatie of vragen mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Groet van: Arturo, Henk, Hennie, Jan, Jan, Klaas, Lily, Sari en Piet
PS de BeMoRe nieuwsbrief zal iedere donderdag vanaf juni 2024 verschijnen, deadline kopij is dan uiterlijk dinsdagavond 20:00.