Wij gedenken

Maria Christina Clasina Zunneberg-de Vries

Voor haar huwelijk werkte Marja o.a. als kok in Gooizicht. Ze kon heerlijk koken. Ze was creatief en ondernemend; fotograferen, kalligraferen, zandkaarten maken. In haar jongere jaren zelfs vissen en haar eigen auto repareren.

Ze kon genieten van dagjes uit en vakanties. Samen met haar man Piet kreeg ze twee zoons. De periodes van ziekzijn waren ingrijpend voor het hele gezin, maar ik citeer: “de liefde was er altijd”. Op de rouwkaart staat het levensmotto waarin Marja en Piet elkaar herkenden: ‘Eenvoud is het kenmerk van het ware’. De dankdienst voor haar leven vind plaats op vrijdag 26 juli om 14.00u in de Bethlehemkerk. In Gods liefde geborgen.

Ds. J.W. Scheurwater

De dankdienst voor het leven van Marja Zunneberg-de Vries wordt a.s. vrijdag 26 juli om 14.00u gehouden in de Bethlehemkerk.

Voorafgaand aan de dankdienst kunt u tot 13.50u de familie in de kerkzaal condoleren.