De 1e collecte is bestemd voor Stichting Leergeld
In Nederland groeit 1 op de 12 kinderen op in armoede. Deze kinderen kunnen niet meedoen aan activiteiten die voor hun leeftijdsgenootjes heel normaal zijn omdat er niet genoeg geld is. In deze tijd van (energie)armoede zijn steeds meer gezinnen en dus kinderen in de knel gekomen. De missie van Stichting Leergeld is: Alle kinderen mogen meedoen! Want nu meedoen is straks meetellen!

Stichting Leergeld helpt kinderen uit gezinnen met geldzorgen in Nederland. 111 lokale Leergeldstichtingen, waaronder Hilversum, zorgen ervoor dat deze kinderen in Nederland dezelfde kansen hebben als leeftijdsgenoten.  De lokale Leergeldstichtingen hebben een eigen voorzieningenpakket. Ouders kunnen bij de lokale Leergeldstichting in hun gemeente een aanvraag indienen om hun kind(eren) te laten meedoen. Leergeld helpt op deze manier jaarlijks ongeveer 130.000 kinderen in Nederland.

Voorbeelden van geboden hulp: schoolspullen, een laptop, een fiets, zwemles, sport, muziekles of een verjaardag pakket. Ouders kunnen zo het beste aan hun kind geven, en elk kind kan meedoen!

Maak uw bijdrage over naar:NL79RABO 0373711794 t.n.v. PGH o.v.v. Leergeld

De 2e collecte is bestemd voor de Protestantse Gemeente Hilversum (PGH)
PGH houdt onze wijkgemeentes in stand. U steunt onze Kerk met een gift aan deze collecte. Maak uw bijdrage over naar: NL45RABO0373722591 PGH inz. betalingen o.v.v. PGH

De 3e collecte is bestemd voor ondersteuning gemeenten.
Binnen de Protestantse Kerk in Nederland zijn tienduizenden mensen actief in het werk van de Protestantse Kerk, zowel vrijwillig (ambtsdragers en taakdragers) als betaald (predikanten, kerkelijk werkers, kosters, kerkmusici etc.). Dat werk vindt plaats op veel terreinen, van pastoraat tot missionaire presentie, van diaconaat tot jeugdwerk, van bestuur tot beheer. De dienstenorganisatie ondersteunt vrijwilligers en professionals in hun werk en om te groeien in hun taak. Zo zijn er bijvoorbeeld online trainingen voor alle leden van de kerkenraad (voorzitter, scriba, ouderling, ouderling-kerkrentmeester, diaken en jeugdambtsdrager).

Met uw bijdrage steunt u de Protestantse kerk bij het ontwikkelen van trainingen voor ambtsdragers zodat zij goed toegerust aan de slag kunnen in hun eigen gemeente! Maak uw bijdrage over naar: NL45RABO0373722494 PGH inz. PWG Bethlehemkerk o.v.v. ondersteuning gemeenten

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.