De eerste collecte is de thermometer actie bestemd voor de SOV week.
Drie zondagen collecteren de diakenen van de Protestante  Gemeente Hilversum voor de SOV (samen op vakantie) week.
Van 6 tot en met 13 mei staat er weer een vakantieweek gepland voor ouderen. 30 ouderen die normaal gesproken niet op vakantie kunnen zijn van harte welkom. Dit jaar weer in het landhuis IJsselvliedt in Wezep. Het Thema voor deze week is “tot bloei komen” Iedereen komt deze week tot bloei of bloeit weer op door de  vele activiteiten, gezelligheid,  goede gesprekken, een dagje uit en aandacht voor elkaar.

We houden deze collecte om de eigen bijdrage redelijk te houden, zodat iedereen die mee wil ook mee kan.

Maak uw bijdrage over naar: NL45RABO037311794 PGH inz. betalingen o.v.v. SOV

De tweede collecte is bestemd voor de Protestantse Gemeente Hilversum (PGH)
PGH houdt onze wijkgemeentes in stand. U steunt onze Kerk met een gift aan deze collecte. Maak uw bijdrage over naar: NL45RABO0373722591 PGH inz. betalingen o.v.v. PGH

De derde collecte is bestemd voor de voedselbank.
Dit doel heeft bijna geen toelichting meer nodig.
In Nederland leeft meer dan een miljoen mensen onder de armoedegrens. Voedselbanken ondersteunen klanten met voedselpakketten en door hen te helpen hulp te zoeken, zodat zij weer op eigen benen kunnen staan. Zo bestrijden ze armoede, verdwijnen voedseloverschotten en wordt het milieu minder belast .De voedselbank is een vrijwilligersorganisatie die voor het voedsel en organisatiekosten gehaal afhankelijk is van sponsors en donateurs. Zonder deze bijdrage kunnen ze hun klanten niet helpen.

Maak uw bijdrage over naar: NL45RABO0373722494 PGH inz. betalingen o.v.v. Voedselbank

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.