1- De eerste van de thermometeractie voor SOV

De Samen op Vakantieweek is een bijzondere vakantieweek voor gemeenteleden uit onze Protestantse gemeente. Wie niet meer zelfstandig op vakantie kan of extra voorzieningen nodig heeft, kan op deze manier er toch even uit.

Deze vakantieweek is mogelijk dankzij de bijdrage van de diaconie van de PgH.

U helpt mee om de gasten en vrijwilligers een onvergetelijke week te bezorgen.

2- Plaatselijke kerk, Protestantse Gemeente Hilversum (PGH)

PGH houdt onze wijkgemeentes in stand en steunt de Protestantse Kerk, landelijke organisatie, dienstverlening en betaalde professionals.

3- Avondmaalscollecte voor de Voedselbank

Vanwege de inflatie, de alsmaar duurder worden boodschappen redt een groeiend aantal mensen het niet meer en moeten zij een beroep doen op de Voedselbank. Helaas is de Voedselbank nog steeds onverminderd hard nodig.

Bij Voedselbanken Nederland werken uitsluitend vrijwilligers. En veel sponsoren steunen hen gratis met raad en daad. Maar desondanks hebben ze veel kosten: voor busjes om eten in te vervoeren, voor benzine en diesel, voor gebouwen waarin we het voedsel opslaan en uitdelen, enzovoort.

Uw geld-donatie blijft niet aan een strijkstok hangen maar levert direct tastbare hulp aan mensen die dat nodig hebben.

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.