1-De derde van de thermometeractie voor ‘Samen op Vakantie’
Dit jaar gaan gemeenteleden uit onze Protestantse gemeente weer ‘Samen op Vakantie’. Deze vakantieweek is een bijzondere week voor mensen die niet meer zelfstandig op vakantie kunnen of extra voorzieningen nodig hebben. Het College van Diakenen maakt deze diaconale vakantieweek mede mogelijk. Komende zondag is de thermometeractie daarom bestemd voor dit doel. Helpt u mee? Met uw gift brengt een grote glimlach op de gezichten van gasten en vrijwilligers. Zondag 16 juni 2024 niet in de kerk? Maak uw gift over op NL04 RABO 0373 7117 86 t.n.v. Diaconie Protestantse Gemeente Hilversum o.v.v. Samen op Vakantie 2024.

2- Plaatselijke kerk, Protestantse Gemeente Hilversum (PGH)
PGH houdt onze wijkgemeentes in stand en steunt de Protestantse Kerk, landelijke organisatie, dienstverlening en betaalde professionals.

Wijze van betalen
De collecten kunt u voldoen via BethlehemkerkcollectesAls u een smartphone heeft kan de QR-code hieronder gebruikt worden.
Ook kunt u uw gift overmaken via de bankrekeningnummers die bij de doelen vermeld worden.

Alle gevers thuis en in de kerk: Hartelijk dank!

Makkelijk: Giften via één iDeal-boeking overmaken? Scan dan de QR-code hierboven: De betalingen komen deze week ten gunste van bovenstaande collecten.